poniedziałek, 15 lipca 2013

Krople rosy i inne twory

Delikatne kolczyki na słodkich kwiatowych sztyftach. Różowy uleksyt, miyuki delica, mleczne kryształki Swarovski, Toho ceylon petunia i czeskie kropelki. Tyły wykończone różową skórką licową.




Powrót do wachlarzowej formy. Metalowe, niewielkie guziki w kolorze mosiądzu zaszyte w s-l frosted ruby, g-l african sunset i Super Duo magic. Tyły wykończone brązową skórką licową, bigle metalowe w kolorze mosiądzu.







Na koniec chciałam zaprosić do udziału w wyzwaniu beadingowym na blogu Lift Summer Craft, w którym jestem projektantem w tej technice. Czas dołączania projektów upływa 18 lipca, nagrody przygotował m.in. Sklep Bukowiec i Kadoro.
A to moja interpretacja mapki wyzwaniowej.





7 komentarzy:

  1. Kwiatowe sztyfty! ale cudo :) bardzo podoba mi się pomysł :) wykonanie jak zwykle mistrzowskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Broszka na LSC ma obłędne odcienie pomarańczu! Tak jak niezbyt przepadam za tym kolorem na co dzień, tak tu wygląda obłędnie :) Niesamowicie sprawne dłonie masz :)
    Pozdrawiam, D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle z przyjemnością oglądam te misterne projekty:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sztyfty prześliczne :) U Ciebie zawsze można oczy nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mosiądzowe wachlarze są świetne - piękny kolor i bardzo fajna forma :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Broszka szalenie energetyczna! Zaskakuje mnie zawsze, jak niby ta sama praca różnie wygląda w interpretacji różnych osób!
    Twoja piękna! :)

    OdpowiedzUsuń