sobota, 6 października 2012

Candy wyniki

Cudem dziś, bo pewien magik mnie odwiedził  i podłączył mi laptopa pod smartfona, mam internet. :)))
Dziękuję wszystkim za tak liczy udział w candy i witam nowych obserwatorów.
Publikuję wyniki candy.:)

Nimrodel earrings


                                                               trafi do ka.ma.mi.


ale....
postanowiłam rozlosować dwie dodatkowe nagrody.


Minas Ithil brosza z pięknym fasetowanym labradorytem zaszytym w urodziwe gold lustered medierranean sea i nickel.


trafi do anya.es


Zielonooki okazały pierścień z masą perłową zaszyty w gold lustered african sunset i silver lined purple na bazie regulowanej.
.


                                                                trafi do Ludkasz.
Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt mailowy z danymi do wysyłki izziland.pl@gmail.com

15 komentarzy:

  1. Oj,oj, oczom nie widzę, uszom nie słyszę!!! ;) Poważnie Izuś, dla mnie brosza?! :D Dziękuję serdecznie, najserdeczniej jak potrafię! :*
    Piękna jest!:))) Och!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.Robisz cuda.Czy byłabyś w stanie ofiarować jedną Swoją rzecz dla naszego chorego Marcinka?
    Więcej na stronie-https://www.facebook.com/events/494493233901674/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwycięzcom!

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja nie wierzę, bo w tym tygodniu to już drugi cukierek, który wylosowałam! I mało tego - drugi cukierek w ogóle:) Ależ się cieszę! Te labradoryty takie urokliwe, w sam raz do jesiennych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla wygranych :) pozazdrościć szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję szczęściarom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje (z lekkim odcieniem zazdrości :) ) dla wygranych!
    I dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawie. Gratuluję szczęściarom i Pozdrawiam cieplutko a w wolnej chwili Zapraszam na moje cukierki =D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję!

    Przy okazji zapraszam na swoje cukierasy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wszystkim trzem szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne nagrody. Gratulacje dla zwyciężczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiekne cukierasy, wielkie gratulacje dla wygranych! dziekuje za zabawe i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, dziękuję bardzo:)!!!!!!!Gratuluję pozostałym szczęściarom:)I Tobie za zabawę bardzo dziekuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne nagrody!
    Gratulacje dla zwyciężczyń! :-)

    OdpowiedzUsuń